1800 sidor

God morgon!
Kan utan tvekan säga att schemat i skolan aldrig varit så bra som nu. Vi är lediga från skolan varje torsdag dvs. att vi har enbart morgonträning med basketen sen ingen skola. Så sjukt skönt och eftersom jag nu inte ens kan ta mig till hallen själv eller träna har jag inte ens det utan idag väntar istället en ledig dag. Har dock en del saker att fixa så gick upp med Claesson som sover här som skulle iväg på träning för ett tag sedan. Till att börja med så har jag de här biblarna att ta tag i. Jag överdriver inte när ja säger att den ena är på 1000 sidor och den andra på 800 och att jag nästa lördag ska gör mitt s.k SAT test som är ungefär som ett högskoleprov fast på engelska och som man måste göra om man är intresserad av att åka till USA på college. Har ingen aning om hur de kommer gå, vet bara att det är väldigt svårt och tidspressande och frågor med massa olika svarsalternativ så man kan ju hoppas man har lite tur med sig också. Ska i alla fall öppna de här böckerna nu och se om det ens går att plugga, någon som gjort SAT och har tips på vad jag ska tänka på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0