8 januari

Då har mamma kommit hem och man slipper va själv. Även bestämt att ja imorgon får sällskap av min brors sambo, ska kolla film och bara mysa så det ska bli skönt. Mamma kom hem med nytt block och krigsfilmen "The deep hunter" som jag måste se med ett historiearbete. Någon som sett den? Mitt block har flödat över totalt här och har "kämpat" mig igen sista tiden i skolan med alla j***vla papper rent ut sagt som bara trillat ut. Satt här nu och försökte plugga, tog väl mig tio minuter att bara hitta rätt papper. Ser fram emot att bara slänga all skit nu när jag gjort klart de jag ska men kom på att de fortfarande är vissa papper jag måste ha. Måste sitta och kolla igenom hela och hitta alla de. Jag har alltså funnit en ny sysselsättning att ägna mig åt här i soffan för att bota mitt uttråkande, jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0