Företag

Heej!
Fredag och första skolveckan för min del detta året. Inte allt för farlig faktiskt trots att jag går runt på kryckor hela tiden. Claesson är världens bästa och hjälper mig som en slav här hemma. Hon överträffar sig själv asså och visar vuxensidor jag aldrig sett förr, stolt man blir.

Fick äntligen tillbaka min plattång idag också. Min ga.ma. CP3 tourmaline plattång som jag köpte på Beautysecrets gick för sönder för två månader sedan så jag skickade in den och har sedan inte hört ifrån dem. Har ringt och mailat flera gånger utan svar så igår ringde jag igen och då gick allt helt plötsligt att lösa och de fick dåligt samvete och skickade direkt en ny plattång till mig och skickade även med bra dyrare schampo och balsam. Så hämtade ut den nu och är nöjd så nu slipper de en missnöjd kund. Just de här med försäljning och företag var något vi hade en "speldebatt" om i skolan idag om haha. Den gick rätt hett till faktiskt men också väldigt lärorikt och kul tror jag de flesta tyckte. Nu ska jag och min hemmafru kolla film och mysa. Puuuss


Kommentarer
Postat av: Ina

Så bra att du påminde de igen, ett företag måste göra sina kunder nöjda annars tappar de dem, kul med diskussion i skolan om det ju!

2013-01-18 @ 22:54:49
Postat av: Ina

Så bra att du påminde de igen, ett företag måste göra sina kunder nöjda annars tappar de dem, kul med diskussion i skolan om det ju!

2013-01-18 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0