Norrut

Har inte varit hemma i Malmö så här länge sedan jag flyttade upp till Södertälje för 2,5 år sedan och jag har verkligen haft det så skönt med familjen. Vardagliga saker som man annars tar föregivet uppskattar jag nu verkligen eftersom det inte händer speciellt ofta att jag tex. bara kan mysa framför soffan med min familj. Mina föräldrar har verkligen hjälpt mig nu, de tar givetvis de som en självklarhet men de har typ varit mina slavar och jag har verkligen fått chans att spendera tid med dem. Gillar inte att inte kunna göra saker själv men tyvärr har det varit väldigt behövligt med hjälp nu och kommer fortsätta en del nu fram tills jag kan gå. Vet att jag har alla mina fina vänner som ställer upp för mig och väntar i Södertälje och ska bli så kul och se de igen men det var tufft att säga hejdå till min underbara familj. Kanske ses ganska snart igen beroende på vissa omständigheter men framförallt tänker jag på hur svårt det kommer vara att vinka av dem och alla mina fina vänner om jag i augusti/september sätter mig på ett plan till USA för 4 år... Väldigt mycket tankar om allt möjligt rör sig i min hjärna nu...Funderar en hel del utan att egentligen komma fram till så mycket mer än saker jag verkligen redan vet mitt hjärta brinner för. Ska bara försöka fortsätta se på de positiva och låta de negativa hamna i skymundan och verkligen njuta av denna tid som väntar mig härnäst som kommer innehålla mycket kul.
Drygt tre timmar kvar sen är jag tillbaka i Södertälje igen...


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, du är så saknad !

2013-01-13 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0