Soffan dag 5

Heej! Då är det måndag igen och idag va faktiskt både mamma och pappa tvungen att dra sig till jobbet en stund så jag är för första gången sen operationen själv nu men har avancerat med kryckorna och kan lyfta knäet så går ganska bra. Pappa har dock snott med sig internetet så har bara mitt sega som ja kopplat från min telefon. Men det är nog tur för även fast ja legat med min IPad och kollat nätet flera dagar nu kan ja underhålla mig flera timmar där igen, helt sjukt. Men nu är det för segt för mitt tålamod så då får ja istället ta tag i det plugg ja har att göra. Har en del uppgifter ja måste fixa så är väl lika bra och försöka ta itu med det nu då.

Asså mitt hår har aldrig varit så här fettigt, vi har vår dusch på ovanvåningen och dit har jag inte kommit än så har bara duschat kroppen men mitt hår behöver schampo asså haha. Ska försöka ta mig dit eller hitta en nödlösning ikväll för mitt hår går mer åt det bruna hållet nu typ haha. Kanske inte det mest relevanta för er men man blir knäpp av att bara ligga stilla här hemma och då är det bl.a sånt man tänker på.

Och nä ni får tyvärr inte se hur det ser ut haha utan bjuder på en bild från julen istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0