The last piece

Sitter här med mattens derivata fast utan siffror. Har räknat klart alla matteuppgifter för matte A,B,C och har troligen gått på min sista rena mattelektion någonsin men en uppgift återstår. Ska senast imorgon skicka in en uppgift kring hur matematikens inflytande har påverkat vårt arbets- och samhällsliv samt vår kultur för att kunna få de betyg jag vill. Som ni hör, inte de roligaste men måste bara bita ihop och avsluta denna matte C kurs, kommer inte sakna dig!!!! Om någon timme kommer dessutom familj och släktingar hit på middag och ska bli mysigt och bara träffas igen innan jag imorgon drar mig tillbaka till Södertälje. Inte varit i Malmö så här länge sen jag flyttade tror jag och har varit oerhört skönt att få tillbringa tid med familj och vänner här även fast mitt tillstånd inte varit de bästa pga operationen. Men nu tror jag att jag klarar att sätta mig på tåget hem med kryckorna för behöver komma tillbaka och börja min rehab ordentligt och gå i skolan. Min operation är nu gjord och sedan dag 1 men framförallt nu börjar min långa rehab period påväg tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, sista mattelektionen.. Nej lilla gumman det börjar om igen i höst. Inte för att göra dig deppig då men det är sanningen <3

2013-01-12 @ 18:19:24
URL: http://www.mikaelamadelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0