Uppiggande

 
Heeej!
 
Kan ju inget annat än vara riktigt glad idag. Ingen skola på torsdagar så varit helt ledig idag och fick sova ut länge (bara det gör mig till en gladare människa). Fick sedan ett väldigt glädjande samtal av mamma och igår hade jag mitt första riktiga rehabpass och fick sedan helt oväntat ett stipendium från Telge vår sponsor. Fina blommor, en check och "diplom" med motivering, blev väldigt paff men riktigt riktigt glad. Nu ska jag äta mat med mina favoriter här Claess och Eddi så det kan ju inte bli så mycket bättre nu. Har dock SAT på lördag (nervös) och en historieuppgift som jag fastnat på men ska försöka ta tag i de här ikväll. 
 
Puuuss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis bästa Paulina !!! <3 kram

2013-01-24 @ 16:35:14
Postat av: abbedissan

Vad jag blev glad för Di

2013-01-24 @ 20:58:42
Postat av: abbedissan

Vad jag blev glad för Di

2013-01-24 @ 20:58:43
Postat av: Ina

Du är verkligen värd så mkt som bara går......att som du bli skadad o med korsbandet två ggr under 2 år är en riktigt tuff. Match....men du kom tillbaka så starkt efter första skadan, jobbade på i skolan o var så duktig. Andra ser din förmåga o vill uppmuntra dig att bara fortsätta! Så go Paulina go , det här ska gå det också om än så sakteliga!

2013-01-24 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0