5e juni, 5e juli, 5e augusti

Tiden går så sjukt fort...Det är den 5e juli idag och 5e juni stod jag i min vita mössa och firade studenten med alla fina vänner, familj och släkt. Det var en helt oförglömligt och en helt underbar dag som jag aldrig kommer glömma och får gåshud nu när jag tittar på bilderna igen. Eftersom det varit lite dött på bloggen här bjuder jag nu på lite bilder från studenten istället, kan nog aldrig få nog av att se tillbaka på denna underbara dag. Den 5e augusti börjar jag skolan på UCLA så jag kan ju bara förställa mig hur snabbt tiden nu kommer gå...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Härliga sommarbilder! ja, jisses vad tiden rusar. Undrar var vi ses nästa gång, i Kärr eller LA ?

2013-07-05 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0