Here I am again!

 
Heeeeeej!
 
Jag leeever även fast man tydligt kan konstatera att min blogg nu varit heeeelt död. Vet inte riktigt var jag ska börja eller hur jag ska kunna förmedla allt som hänt sedan jag skrev här sist men det är också anledningen till varför det blivit som det blivit.  Jag hade en helt otrolig resa i USA och besökte fyra olika skolor, jag gick klart mina 40 sista skoldagar och tog studenten med flaggan i topp, jag har fattat ett livs beslut och bestämt mig för att gå på UCLA i Los Angeles i fyra år och plugga och spela basket. Jag har tagit körkort och utöver de har jag de senaste veckorna åkt mellan massa svenska städer av olika anledningar, tränat och försökt umgås med alla fina människor jag lärt känna här i Södertälje så mycket jag kunnat. Det har hänt så mycket kul nu och så stora saker som är så svårt att ta in. Bloggen har hamnat vid sidan av men nu sitter jag här i sommarstugan med mina föräldrar och känner lugnet av hela tillvaron och försöker förstå att jag nu gått och blivit vuxen och att jag om 4 veckor flyttar till Los Angeles. 
Jag hoppas på att kunna komma ikapp på bloggen här nu och att även ni mina läsare kommer tillbaka och fortsätter läsa här. För tre år sedan tog jag steget att flytta från Malmö till Södertälje som kändes stort som 16-åring, det var det bästa beslutet jag någonsin tagit och jag har nu fattat mitt andra beslut om att jag som 19-åring ska spela för UCLA och ser verkligen framemot att börja ett nytt äventyr! Hoppas ni inte gett upp läsandet här helt utan att ni vill följa med mig och följa mig "over there"!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Oj, vad vi kommer att följa dej om inte ända till LA så åtminstone här på bloggen!
Lycka till med språnget över pölen!

2013-07-03 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0