Sommarstugan

Heej!
Sovmorgon, slappat i hammocken och kollat serier, fiskat och grillat ute vid sjön är vad dagen idag har bestått av. Inte allt för ansträngande och riktigt skönt att bara ta det lugnt här i sommarstugan. Blev vilodag idag med träningen då mitt knäs reaktion inte blev den bästa efter löpningen igår. Vill bara att jag ska bli hel och att allt ska kännas bra men som jag fick bekräftat av läkaren för någon vecka sen så tar det sjuuuuukt lång tid att läka så gäller att skynda långsamt trots att jag börjar bli ivrig nu. Avverkat halva rehabtiden nu (6 månader)men kan tidigast bli spelklar i januari. Lite smått avundsjuk på alla mina vänner nu som är iväg och spelar med landslaget i olika länder. U20 tjejerna har varit riktigt duktiga och nu vunnit två matcher i EM och kvalificerat sig för nästa runda. Riktigt kul och jag får nöja mig med följa alla på nätet!

Nu ska jag mysa med familjen här... Hoppas ni alla får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0