Två dagar kvar

Tiden springer iväg...Jag har nu lämnat mitt fina Södertälje som jag tillbringade 3 underbara år i och som jag skapat minnen och vänner för livet ifrån. Det kändes hårt i hjärtat att åka därifrån för det är verkligen en plats jag trivts på. Många avsked och när tåget rullade iväg var det som på film att vinka iväg sina allra närmsta med tårar rinnandes ner från kinderna. Har nu två dagar kvar här i Malmö blev igår rejält överraskad av mina fina Malmö kompisar som hade samlats hemma hos en vän och överraskade mig med kakor, minnesbok och mycket catch up prat. Otroligt kul att få träffa de igen nu innan det på fredag är dags för mig att flytta. Har under tiden jag varit ifrån bloggen även hunnit spendera flera dagar i stugan med familjen, haft underbara dagar i Turkiet med Claesson och Louise och om mindre än 48 timmar sitter jag på planet mot Los Angeles.
 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Helt dj-a fuckin´unbelevable att du försvinner från landet och blir jenkare alldeles snart!
Vi kom inte inom S-tälje i lördags o sa hej då. Vet att ni hade det körigt med flytten och dessutom blir det ju snyftigt.
Vi kan ju hålla samma kontakt i fortsättningen via internet, Skype, Viber och allt vad det nu heter, trots du är så mkt längre bort. Och rätt vad det är kanske vi kommer över o hälsar på...
Ha det så gott och spark i rövva på dej tösen. Och ta det lugnt med träning och rehab. Se till att bli grundligt undersökt! Och låt inte köra med dej!
Kramizzzzzar från oss i Östervik!

2013-07-31 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0