U20 live

Heej!
Idag spelar U20 landslagslaget sin första match i EM. Sitter och följer den live med statsen och trots en riktigt bra inledning ligger de nu under. Tillräckligt med tid kvar dock för att ta igen och tror de har en riktigt bra chans att göra de! Tänker tillbaka på de EM jag spelat och är så avis på dem som är i Turkiet och spelar nu. Det är en riktigt riktigt kul turnering och det får en att sakna att vara på plan ännu mer. Sverige har ett braaaaa lag så jag tror de kan komma riktigt långt om de spelar på ett sånt grymt sätt som de kan. Många tjejer som är med från Södertälje, många tjejer som jag spelade med mitt första U16 EM och som jag då inte kände alls. De är nu nära nära vänner och riktigt kul är dessutom att Claess idag gör sin debut i sin riktiga landslagsmatch i EM( såå stolt!). Jag kommer ivrigt följa tjejerna med livestats, önskar de kunde sända matcherna på riktigt, hade typ velat åka dit och kolla live haha men får nöja mig med statistik:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0