Shoes

Tjaa!
 
Inga lektioner idag men ändå har man haft fullt upp...Rehabat och var sedan och fixade lite på skolan. Har sedan svarat på massa mail (såhär vuxen) och fixat lite annat. Längtar till snön kan smälta bort här i vårt land nu så man kan börja använda lite vårsaker. Köpte de här för ett tag sedan, redan använt de dock haha men är som vanligt lite seg här på bloggen. Båda från Nike store. Säsongen är som sagt över för vår del (bara SM i maj kvar) så ikväll väntar möte om hur kommande månader kommer se ut för laget. Jag vet dock att mina månader kommer spenderas hos Lasse (min sjukgymnast) och gymmet....Det går framåt med knäet men längtar tills jag får börja springa och hoppa igen! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina blåa nike skor ? :D

Svar: De har ja köpt på Nike store på heron city :)
Paulina

2013-04-02 @ 00:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0