Shopping från värmen

Hej!
 
Typisk söndag idag, sovit länge och sedan ägnas dagen åt plugg och andra nödvändigheter. Redan fått gjort ett grupparbete som nu är klart vilket känns riktigt skönt men nu väntar annat plugg. Måste också städa lite här i lägenheten men pausar och tänkte visa upp min shopping från Thailand. Trots mycket sol och bad så shoppade vi även en hel del. Blev ca 10-12kg shopping tror jag om jag räknar med alla presenter och saker jag köpte. Blev dock i stort sett inga kläder, thaistorlekarna är inte riktigt gjorda för mig haha utan istället blev det mycket smycken, väskor och andra accessoarer. Riktigt nöjd över mina köp...men den största brun/silvriga Marc Jacobs väskan är nog favoriten. 

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, vilka fina saker det blev:) förstår att den stora Marc Jacobs väskan är favoriten, den är sååååå snygg, me like.

2013-03-03 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0