3 days left

 
Tisdagen börjar lida mot sitt slut även här i LA och det är nu bara 3 dagar kvar till vår första match. Fick idag påfyllt med lite travel kläder och imorgon tror jag vi ska få våra väskor. Flyget går på torsdag någon gång och på fredag spelar vi vår första match mot Nebraka i Nebraska. Ska bli riktigt kul! Blir dock inte MIN första match eftersom jag fortfarande inte är spelklar men det går långsamt framåt och jag börjar se ljuset i tunneln. 
Bjuder på en video som de satte ihop från delar av vår sommarträning här som va innan jag kom och precis i början när jag kom hit. Nu består träningarna mer av basket och lifting i gymmet men kan ändå kanske vara kul för er att se. Enjoy!
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0