Framsteg

Heey!
 
Vaknade upp en aning trött och irriterad idag. Tror jag måste ta igen lite sömn, ska inte klaga för vi har inga träningar 6 am men jag går ändå upp betydligt tidigare än vad jag brukade göra i Sverige. Solen sken dock och det var riktigt varmt idag så efter en totalt onödig lektion, solsken och en stabil frukost var man på humör igen. 
 
Gjorde framsteg med min rehab idag, fick idag hoppa för första gången. Istället för att skjuta stillastående som jag nu gjort fick jag lätta från marken och hoppa lite och det kändes faktiskt bra. Gjorde inte ont alls men kändes dock lite ovant. Kan ju kännas som något väldigt litet men kändes i alla fall som ett steg i rätt riktning. Träningen bestod annars av lite basketövningar, rehab, gym och cardio maskin (som typ blivit min bästa vän, eller rättare sagt värsta vän). 
 
Hade sedan lite möten innan jag gick tillbaka till mitt rum och har nu tagit itu med mitt stora tvätthög som jag samlat på mig. Inget stort fan av tvätt (somliga här tvättar en gång i veckan, inte jag!) men kände att det var dags idag. Har även lyssnat igenom Aviciis "nya" album, släpptes ju i september någon gång tror jag men bara hört någon enstaka låt men nu tror jag att jag lyssnat igenom alla gillar de skarpt! 
Riktigt många bra låter, här är dock en av favoriterna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Finns det ingen som tvättar åt dej? Verkar som ni blir servade med det mesta annars!
Kanske kunde du byta ut tvätt mot nån tjänst åt nån annan? Eller kompistvätta! Hitta på nåt, så du slipper känna tvånget! Good Luck!

PS, Annars får lilla mamsen komma över och fixa det! ;-)

2013-10-17 @ 18:38:49
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0