Graston

Heeej!
 
Dagarna rullar på med träning och nu har även skolan dragit igång mer ordentligt. Har 4 papers till nästa vecka. De är långt ifrån uppsatser men är papers som ska skrivas om olika saker tills nästa vecka och i och med att vi har bridge som jag tidigare pratat om ville min "bridgelärare" att jag skulle göra klart i stort sett 2 till imorgon. Så måste ta mig samman nu här ikväll och skriva klart de. 
 
Random information från idag är att våra coacher idag hade sin photo shoot. Det var alldeles för stort fokus på oss när vi hade vår photo shoot så det har väntat och hade sin photo shoot idag istället. Fick reda på att deras fotograf var en fotograf som fotograferade Danny Saucedo, Molly Sanden m.m. bara förra veckan. Igår visade också min lärare ett videoklipp som spelades in i Stockholm vid Odenplans tunnelbana. Small world!
 
Bjuder på en mindre charmig bild idag, detta är lite av resultatet av den behandling jag får 4-5 gånger i veckan. Det kallas graston och innebär att vår sjukgymnast med någon kräm och metall vertyg trycker och försöker lösa upp musklerna i mitt ben eftersom jag är riktigt tight där. Hon trycker även bara med sina händer och hittar punkter jag inte trodde fanns och då jag vill sticka huvudet i sanden och försvinna. Men det gör allting här för ens bästa så jag är bara glad de hjälper mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh......det gör ont men gör nog gott framöver .....får vi hoppas!
Dem vet ju vad dem gör liksom.....
Duktiga du som pluggar på engelska :)
Ja, både Danny o Molly jobbar väl en del där borta, kolla på deras bloggar och håll dig uppdaterad! Ha ha

2013-10-09 @ 20:04:01
Postat av: Rosanna

Ajdå! Hoppas det blir bättre snart!

2013-10-13 @ 20:13:11
URL: http://rosyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0