Pumpkins

Wassuuup!
Händelserik helg som vanlig! Var och fixade lite med mina internationella papper i fredags, hade träning och därefter team dinner hemma hos Thea där hon hade lagat god (och nyttig!) mat. VI körde lite lekar och påbörjade därefter vår pumptävling. Är mest van vid att gräva ur pumpor är något barn eller mammor gör men här verkar de vara rätt populärt bland fler åldrar. Tog längre tid än jag trodde men lyckades rätt bra faktiskt och utsågs till vinnare av både de i laget, coacherna och några andra som vi frågade. Lördagen spenderades genom träning och vi var sedan iväg på community service, liknande som jag gjorde sist då vi delade ut mat och pratade med äldre blinda/funktionsnedsatta människor och denna gång var de dessutom utklädda med Halloween kostymer helgen till ära. Riktiga Halloween är dock nästa helg och att vi bara i "lilla" Westwood har 3 Halloween butiker med enbart Halloween kostymer säger väl rätt mycket om hur stort den traditionen är här.
Min vinnande pumpa uppe på stolen till höger!
 

Kommentarer
Postat av: Ina

You are Great, t om bäst på att skära ut och skapa fina pumpor :)

2013-10-28 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0