Updating

Hii people!
 
Då har man varit lite frånvarande här på bloggen igen men nu kommer lite uppdatering.
Klarade tillslut de där internationella testet som jag snackade om. Hittade en teknik och kändes rätt skönt när det var avklarat så man slapp ha hold på sitt bruin card. Fick även reda på resultatet från vår testdag då vi hade olika test (chins, armhävningar, plankan med vikt, skott, bollbehandling, 2-2, cykel m.m.) och efter att poängsatt alla delar blev det vårt lag som vann! Inte helt säkert på vad priset blir men ryktas om ett free card (alltså att vi kan ståöver) till en konditionsträning samt valfri vara från Adidas katalogen. 
 
Helgen spenderas genom en hel del olika saker. Förutom träning lördag och söndag och en hel del pluggande så var vi och hade marketing på footballs matchen (amerikansk football dårå!) vilket gick ut på att vi gick runt och pratade med folk och delade ut matchescheman. Har gjort liknande saker i Sverige när vi delat ut biljetter men skillnaden här var dock stor. När man sa man spelade basket fick man till 95% bara positiva reaktioner och alla var sjukt intresserade om att höra både om mig och om laget. Ett av alla tecken på att basket är så mycket större här. Fick dock också en hel del gissningar på om jag spelade vollyboll. Tror nog de va runt 10 pers som verkade övertygad om att jag spelade vollylboll. Det är rätt komiskt för i vollyboll laget på skolan är de flesta långa och blonda så får höra rätt ofta att jag råkar smälta in rätt bra där men får rätta alla o ba, nooo i play basketball!! Stannade även kvar när vårt "uppdrag var slutfört" och kollade på matchen och denna gången var läktaren fylld. 92 000 fans skrek och hejade och jag tror nog minst 80 000 av dem var Bruin fans. Grym stämning och tror jag avancerat lite med footballs reglerna nu också. 
 
Va utöver det och hängde med svenskarna lite. Två av killarna har bästa taket som man kan gå upp på i deras lägenhetshus där man kan sitta och chilla under bar himmel. Hade även ett mycket behövligt och underbart facetime samtal med saknade saknade Claess!! Skönt att få prata av sig och uppdatera varandra om allt som händer! 
 
Nu måste ja sova! Puss puss
 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Alltid lika kul att läsa vad som hänt sen sist! Särskilt kul att läsa att din "syster" och du kan ha face to face kontakt och snacka IRT med varandra är ju smidigare o billigare än både chatt och phones!

2013-10-16 @ 11:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0