One more week of school

Heeey!
 
Snabb uppdatering från mig nu. Inser att jag om en vecka kommer avslutat summer session C och det har gått ruskigt snabbt. Har dock 2 papers, ett litet muntligt framförande och 2 prov att avklara innan jag kan pusta ut . Tyvärr gick pluggandet inget vidare idag (skrev inte en rad) men hoppas få gjort en del imorgon och på fredag. Måste snart gå och lägga mig för börjar inse att jag inte är människa om jag sover för lite när vi har 7am practise. Gym, möte, skola, PLF, rehab och träning väntar imorgon så får nog snart ta och sova.
 
Fick igår bekräftat att vi flyttar ut från våra rum här om ca 1 vecka. När summer school är slut måste vi flytta ut och tillfälligt bo någon annastans tills vi en vecka senare kan flytta in till våra single rooms när riktiga skolan börjar. Den veckan innebär också att vi är lediga från skolan och jag vet inte hur det kommer att se ut med träning men p.g.a. av NCAA rules tror jag inte vi kommer få träna med laget något. Detta kommer innebära en veckas lov så jag håller just nu på och fundera på lite planer för de. Flytta innebär packa ner allt här igen vilket känns sådär men ska bli skönt att få lite mer space och ordning sen i våra rum. 
 
Inte blivit så mycket bilder nu utan bjuder på de här två bilderna från i måndags då det var labour dag här (inga lektioner) och jag och Sav chillade vid poolen lite. Här är ett pool område med gräsmattor, solstolar och 2-3 pooler och även fast de ser ut som en vägavspärrning så var den ena poolen bara tillfälligt stängd för rening. Riktigt skönt att bara kunna dra hit när man vill, låg ute 1,5-2 timmar, hade de skönt och fick lagom med färg.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0