What language?

Upptäckte något rätt sjukt idag. Jag blev idag intervjuad av vår video koordinator och "press ansavrig" och fick svara på lite frågor om min tid här på UCLA än så länge.Det filmade oss även förra veckan när vi tränade och kommer göra ett video inslag om oss newcomers. Grejen var dock den att jag först svarade på frågan på engelska och skulle sedan därefter dirket svara på svenska. För det första ville jag säga Jag är Paulina Hersler, istället för jag heter Paulina Hersler (som är betydligt mer naturligt på svenska även om man kan säga båda) när jag först bara skulle säga mitt namn . Jag kände även att min gramatik på SVENSKA blev fel och orden kändes bara allmänt fel i hjärnan. Huvudethängde liksom inte med när jag från engelska skulle översätta de jag precis sa till svenska. Tror detta innebär att jag numera har börjat tänka på engelska.........Sjukt!
 
Nu ska jag nog ta och sova, kan sova ut imorgon dock sååå skönt! Avslutar kvällen med denna låt! 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Så det kan bli! Snart "pratar" du väl svengelska som andra stjärnor, som t.ex Dolph Lundgren. Ditt tungrots "R" övergår till nåt slags mellantungs "R" !

2013-09-27 @ 10:48:16
Postat av: moster kitt

så kul att få läsa om ditt liv,kul för dig själv blir en dagbok.kramar

2013-09-27 @ 11:39:46
Postat av: Hanna

Hej! Kan inte du berätta lite om din rehab och knä? Vad kör du nu för rehab, hur tränar du det andra knät/benet och vad kör du för styrka för överkropp? Opererade själv korsbandet och menisken för 7 veckor sedan. Älskar din blogg och att få höra och din grymma resa! Har följt dig ända sedan du spelade i malbas, tycker det är så kul och häftigt att du kommit så långt, du är verkligen värd det! Kramar

2013-09-29 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0