April 17

Tjoo!
Då tar man helg dårå. Torsdag kväll här och imorgon är man fri från lektioner och vårt 7.30 gym blev precis inställt, eller de valde helt enkelt att ta bort det eftersom de tyckte vi förtjänade lite extra off.
Så imorgon kan man sova ut (dvs 9 typ) och sen dra och skjuta och köra lite eget i hallen innan jag har mitt weekly meeting med en av våra coacher.
Har inte riktigt besämt planer för helgen än...Har ett alternativ att dra med en av mina team mates till San Diego men känns som jag borde stanna här och få gjort lite saker samt plugga för min econ midterm jag har nästa vecka. Har också en uppgift som jag måste göra tills imorgon så kan inte helt ta helg än. Det är ju desstuom påsk här i helgen, som jag nästan hade glömt bort. Tydligen gömmer man ägg och sånt här också men det firar mer påsk en dag (söndag tror jag) och det är då många människor går till kyrkan typ. Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra...Får se vad som händer helt enkelt!
Tror jag äntligen börjar komma ikapp med bilderna från spring break. Bjuder på lite bilder från när vi hikade upp till Hollywood skylten. Vi gick hela vägen upp. Många stanna där man kan ta bild med den. Men som ni kan se på sista bilden så var vi bakom själva skylten och kunde se utöver hela LA. Riktigt häftigt och helt klart värt gången upp där.
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan i Kamala

Cool! Vad häftigt att få se så många bilder därifrån. Nu fattar man hur det ser ut däromkring. Vilken utsikt! Gick ni uppför backarna eller tog ni er dit bakvägen?
Här firas ju inte påsk alls. Men tror jag ska köpa lite godis och gömma ett i påskägg runt poolen nånstans så Olga och Liam, skolkamrat som bor här också, får spring runt och leta efter! Så de får en liten påskkänsla! Vi åker ju hem på onsdag, så jag påskpyntar inte här. Inte för att jag har så mkt sånt här, men vi har ju varit här några gånger i april eftersom det är Songkran, Thailands nyår som är deras största högtid och firas med rolig vattenfestival den 13/4.
Nu har vi börjat packa, köpte billiga kläder till tjejerna i går på Big C och lite annat, så väskorna blir nog fyllda!
Ha det gott och vi säger väl ändå Happy Easter eller Glad Påsk!

2014-04-18 @ 05:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0