Annual banquet!

Säsongen är ju som ni alla vet över för oss här sedan länge tillbaka. Men förra helgen hade vi däremot vår avlsutnings banquet här med samtliga som är involverade med oss (chefer, skolpersonal, alla typer av tränare, massör, you name it), fans och självklart laget. Vi alla var uppklädda (till och med klackarna var på, 190 was not enough lol) och banqueten bestod av återblickar av året, prisutdelning och särskild avslutning för våra seniors. Vi alla skulle prata inför våra fans om olika saker och jag, Lu och Kari fick lov att berätta vår Mexico story inom kategorin "Remeber when" from this year....Det är en story som jag inte berättat här än men vet att många av mina vänner redan hört den. Den är sjukt lång (för all detaljer gör den sjukt komisk) men för att göra en vääääldigt lång story kort, så körde vi fel när vi var i San Diego och hamnade i Mecixo och jag och Lu fastnade i passkontrollen i totalt 10 timmar tillbaka för vi hade inte våra pass.Sjuukt komiskt och som sagt många detaljer som vi delade med oss av till våra fans som verkade gillas. Många bilder smälldes också av från denna minnesvärda kväll så här har ni en del av dem...
Lyckades få till en ny förvånadsvärt enkel frisyr...Folk tyckte flätan satte pricken över i:et till min svenska nationalitet....Inte helt säker på hur jag ska tolka de? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0