NY I'm coming for ya

 
Har två veckor kvar av summer school här innan det väntas 2 veckor lov innan riktiga skolan drar igång (vi är på quarter system därför vi börjar så sent) . Det är till och med så att vi inte är "tillåtna" att bo på campus så måste tillfälligt bo någonstans under de två veckorna. VAD passar då bättre än att åka till the east cost och hälsa på sina kära vänner. Trots att vi är i samma land bor vi väldigt långt ifrån varandra. Men det här är ju ett perfekt tillfälle för att kunna hälsa på så det är precis vad jag tänker att göra. Kommer dra till Jennifer i NY, Kurt i New Jersey och sedan avsluta hos Mickis is Maine. Väldigt exciiiiited förutom de att flygbolagen spelar ett spel med mig och ändrar biljett pris och biljett typ hela tiden så har inte lyckats boka en biljett till ett bra pris än. 
Skulle precis boka men givetvis hade biljetterna gått upp 200 dollar på 3 timmar nu när jag kollade (fattar inte hur det hänger ihop). Men förhopnningsvis hittar jag någon biljett snart.
Någon som har tips på några bra flyg sidor med billiga flyg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0