Start of year two

Hej hej hej!
 
Ser man på, då hittade man tillbaka här igen. Mycket har hänt som sist och jag har som ni kanske märkt haft ett uppehåll här igen. Jag har avslutat mitt freshmen year på UCLA (jag har dock 4 år kvar eftersom jag red-shirtade), fått njuta av 6 veckor i Sverige och äntligen kommit tillbaka på basketplanen och fått spela igen. Jag är nu tillbaka på UCLA och har börjat summer school och tränar hårt för mitt kommande år här.
 
Jag var totalt 4 veckor med landslaget i Sverige i somras och det var riktigt roligt, fick se mina underbara saknade vänner, spela basket som jag inte gjort på 1,5 år och fick resa och se både Spanien, Portugal och Italien. Resultatet var väl inte det vi hoppades på men för min del individuellt, var det riktigt bra och viktiga matcher för mig att få spela för att komma igång igen efter min skada.
 
Det är svårt att sammanfatta 4 veckor av mycket upplevelser och massa roliga studer men en hel del bilder har tagits så varför inte välkomna mina läsare tillbaka här med lite bilder från landslags sommaren. 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej. Du har ju opererat knäet för ett bra tag nu, känns inte knäet stabilt nog för att spela utan stöd?

Svar: Hej Nathalie!Du har helt rätt, det har gått 1,5 år men det var då andra gången jag drog av mitt korsband och båda mina menisker och hur konstigt det än låter, så tar de så sjukt lång tid att läka! Och även fast musklerna är redo och man är stark nog att spela, tar de år för det att läka helt så stödet underlättar.
Paulina

2014-08-19 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0