C session has come to an end

Summer school här 2014 börjar gå mot sitt slut. Jag var hemma i Sverige för första delen av sommaren här och har nu varit här i 6 veckor och fått in mycket bra träning samtidigt som jag hittat på lite andra saker, tagit Stats 10 och avslutar nu på torsdag denna session.
 
En main händelse och rent ut sagt upplevelse som varit här var när min lagkompis Maddie gifte sig här på skolan med sin baseball kille. Riktigt fint bröllop och så romantiskt med två athleter from UCLA som annordna ett stort fint bröllop mitt på skolan vid finaste utsiktsplatsen och med en massa Bruins. 
Var riktigt kul att få va med om ett amerikanskt bröllop, och ett väldigt speciellt sådant dessutom! Här är lite bilder från bröllopet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0