Ett kollage om mig..

205844-84
Jag såg på en annan blogg att hon gjorde ett kollage med saker som hon gillade och och det var väldigt smart så jag tänkte då gör jag ett kollage om mig.



  • Danny saucedo för att jag älskar honom för han sjunger sjukbra och är SKITSNYGG!!
  • Ketchup för att de kan man ha till allt och nästan allt blir godare med ketchup (enligt mig, jag har till och med ketchup till gurka, morot, potatis, och fisk haha:D) I love ketchup!
  • Friis & co och Marimekko för jag älskar deras design det är så sjuktsnyggt<3
  • Butikerna är lite logiskt,  jag gillar att shoppa i dem och dem är mina favvosar vad jag kommer på just nu.
  • Noter för jag älskar allt som har med musik att göra sjunga, spela ,DANSA, lyssna ja allt:D
  • En baksetboll för det är bland de roligast jag vet.....att spela basket
  • Kläderna för jag älskar MODE
  • Halsband för jag tycker det är så sjuktsnggt...ett halsband kan göra en helt vanlig T-shirt skitsnygg jag har själv massor av halsband de är typ de jag samlar på
  • Frida, julia och starlet tidningar kan jag läsa hur många som helst och hur länge som helst dem är skitbra och dem ger mig goda råd
  • Idol för det är de bästa program jag vet och jag har inte missat ett ända avsnitt av de :)
  • Färgerna (väldigt många typ alla svart, vit, grön, marinblå, ljusrosa, brun, guld, silver och röd fast ojsan de glömde jag lägga in) dem är de snyggaste färgerna jag vet nu typ alla hahah:D Men ändå.....<3


SKRIV GÄRNA ETT KOLLAGE OM DIG MED I DIN BLOGG OCH KOMENTERA GÄRNA!! 






 


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jaa danny är de ju inge fel på ;)

2007-04-18 @ 16:59:22
URL: http://mariafristedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0