Gör en Outfit


Denna klänningen köpte jag på second hand för endast 60 kr. Tyvär har jag inte haft den ännu dels fördet har varit för kalt och för jag vet inte vad jag ska ha till. Den är för kort för att bara ha leggings under och den är väldigt högt skuret i halsen men den är jättesöt om man bara får till de. Så därför ber jag er om hjälp gör en snygg outfit med denna klänningen för runt 500kr (utan klänningen).  Vi frågor komentera så svarar jag i eran blogg eller via mail.



205844-96
Klänningen är ungefär så här fast ca 4 cm längre. (fast jag är väldigt lång så den blir för kort med bara leggings för  mig). Den är gjord av ett spetstyg och under är det ett brun lager så det inte ska synas igenom.






205844-97
Här syns det lite bättre och här ser man spetsen.




205844-98
Den är väldigt hög i halsen som ni ser.




205844-99
Ungefär så här ser spetsen ut.

Lycka till komentera när ni är klara med den!!



Kommentarer
Postat av: Laurentia

Jag skulle ha ett par låga tygskor, ett par korta jeansshorts så du är säker på att ingen kan se något du inte vill visa, haha. sen så ett par coolabågar, en sån väska som hänger nere vid höften från axeln. och en kofta som matshar resten(:
ha det bra!

2007-04-20 @ 19:12:59
URL: http://clapyourheads.blogg.se
Postat av: Saffe

Kolla min blogg där har jag gjort en outfit till dej:D

2007-04-20 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0