Är en aning lite smått JÄVLA irriterad

Idag slutade vi 15.05, tänkte Ohh vad skönt idag har jag inga aktiviteter och bara lite läxa, naajs och så kommer jag hem ganska tidigt. Men så blev de inte. Jag gick först till biblan eftersom bussen skulle gå 25 min efter jag slutade jag var på busshållsplatsen 5 i halv. Inte en människan och ingen buss jag väntar och väntar och väntar bussen kommer 16.20. Jag var stenfrusen och enormt arg och trött. Då säger busschafören att alla bussar har fått ändrade tiden alla går 10 min innan än vad de står på pappret, snacka om att man blir suuuuuuurrrrrrr!!
Så jag kom hem kvar i 5 !!!!!!!!!!!!!! Plus att igår funkade inte blogg.se (men att ladda upp bilder) på min data därför bloggade jag inte.


Hoppas ni har haft en bättre dag?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0