Bilderna från Shoppingrundan

I måndags var jag som sagt och shoppade med min underbara farmor. Jag hittade en hel del, inte direkt fynd (för allt var ganska dyrt) men de jag köpte var verkligen snyggt och lite som jag behövde. Men väskan som jag köpte är jag lite osäker över. Jag vet inte om jag ska behålla den vad tycker ni?


Svart stickad jättesöt koftan från Vero Moda
259kr.


Övermjuka säkert supermysiga ( har ej provat dem än) gråa tjocka strumpbyxor. Nog väldigt bra kvalite eftersom priset smakade
209kr.



En jätteskön stickad klänning i grått från H&M. Känndes superskön och känndes inte alls så billig kvalite som vissa av H&M plagg känns. Gör sig inte alls på bilden mycket snyggare i verkligheten.
398kr.
(sorry jag glömmde ta av plasträmsan på klänningen)


Detta va verkligen ett fynd. 75% rea på MONKI endast 25kr för detta söta linne.


Grå väska från Lindex framsida (bild 1) & baksida (bild 2)
(följer även med en axelrämm så man kan ha den över sig men då hänger handtagen kvar där på sidan)

Sen är det denna väskan som jag är osäker över, det var mest min farmor som vråldiggade väskan och ville verkligen köpa den och jag tycker också den är helt okej, men jag vet inte 300kr kostar den och man kan hitta en anna snygg väska som jag gillar mer för 300kr. Plus att lägger man till 200kr får jag en Marimekkoväska som jag egentligen skulle vilja ha.

Mm jag vet inte snälla hjälp mig!! Vad tycker ni ska jag behålla väskan, tycker du den är snygg, VA ÄRLIG!!


Ja de va de,SNÄLLA HJÄLP MIG MED VÄSKAN OCH KOMMENTERA SKA JAG BEHÅLLA DEN?????

Kommentarer
Postat av: Safiye

jag tyckte väskan var snygg, men om inte du gillar det kan du inte gå runt med en väska som du inte gillar det är upp till dej, bryr dig inte om va andra tycker....
kan du logga in på msn så kan vi snacka om NRJ???

2007-08-22 @ 15:36:02
URL: http://safiiyes.blogg.se
Postat av: ellen

den var helt okej. men marimekko har ju skitsnygga väskor. spara hellre till en sån (?)
gör som du själv vill, det är väl det bästa.

2007-08-22 @ 15:46:25
URL: http://blondepearl.blogg.se
Postat av: hanna

nja, om jag ska vara ärlig va den lite tantig:/ du borde spara till en annan

2007-08-26 @ 11:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0