Blidde inget med den underbara friis & co men en annan snygg som jag är sugen på.

image451

Det var denna Friis & company väska som jag så gärna hade velat ha på tradera. Men jag kan tänka mig att den kostar runt 300-400kr i affären ny så då vill jag bara ge runt 100-200kr. Jag gav 145kr (plus porto) men den gick upp till 185. Kanse lite snopet man man kan ju sen lägga till ca 25kr för frakt och jag menar den är ju inte ny och då hade de blivit lite billigare än i affären. Så jag struntade i den, men jag är på jakt efter en ny likadan det har kommit in 2 sådan här nu innom 1 månad så de kommer säkert fler. Så om det är någon som ser denna väska på tradera så hör av er till mig.

image452

Den här rosa/svarta väska diggar jag. Den är bara uppe i 20kr (plus frakt 25kr) men jag tycker den är snygg och ska nog buda på den i morgon om jag är uppe vid den tiden som den går ut. Jag tror nämligen den går ut ganska tidigt. Vad tycker du om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0