Planering för shopping!

På måndag ska jag in till stan och shoppa (ja ska nog in i morgon också på malmöfestivalen men ej shoppa då).
Här är några exemple på vad jag är ute efter.

Enfärgad svar kofta
Gråa mysiga strumpbyxor
Långarmad tröja
- i svart eller grått
Kjol, jacka och magtröja från Monki
Marimekko väska -ska se hur den nya röda höstfärgen ser ut på väskan
Klämma - att sätta upp hela håret i, min förra har gått i sönder
Kofta och klänning från H&M
Cool schysst tröj/jacka
- som typ Adidas jackan men måste inte vara just den

Detta är några exempel som jag kan tänka mig sen kommer jag ju säkert inte känna likadant när jag sen står i affärerna för då kommer jag säkert hitta något annat snyggt:P

Kommentarer
Postat av: ebba

Verkar bra!

2007-08-18 @ 10:44:22
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0