Tips till er med stora fötter

Googlade lite igår på typ damskor storlek 43 och hitta träff med en gång. En svensk sida laredoute, näst intill perfekt (perfekt är ju i butiken). På Laredoute. se (och så får man klicka sig vidare till taillissime på sidan) så fans de dam/tjejskor upp till storlek 45. Kanon!!!!!! Och dem var inte mycket dyrare än vanliga skor på typ dinsko. Priset som stod där var på ca 500kr men sen tillkommer ju frakt m.m. Men storlek 43 på typ jerna kostar ju typ 1300kr.
Så nu har jag hittat några skoaffärer med stora storlekar


Affärer för er med stora fötter

♥  42 kan man hitta nu på många ställen (räcker inte till mig),stadium (där finns även söta ballerina), ellos, wedins, bianco är några som jag kommer på nu.

♥ Har man istället 43 och uppåt blir de svårare. Men letar man så finner man. Jerns har upp till 44, dels inte så många modeller och dels ganska dyra men vad gör man inte. Sen finns det är det en butik i Arlöv (går även att att beställa via internet) som heter kingsizeskor . Där finns det många modeller fast som också är ganska dyra. Sen finns det ju laredoute taillissime som jag hittade igår. Där fan hyfsat snygg till helt okej priser.

♥ Ett tips är att kolla utomlands när du är det, när jag var i Rom så gick jag förbi en affär helt plötsligt som hette typ något med bigsize och där fans herrskor upp till typ 52 (och ett par cowboystövlar i storlek 64) och damskor till typ 45. Ett par vanliga svarta söta ballerina som jag har letat efter stod där inne, men tyvärr var modellen för smal för min fot. Så de blev inget, men där i mot så har jag hittat i Danmark. Där säljer dem mycket Gabor och där fanns också upp till typ 45.


Några snygga från Laredoute taillissime

 REA 351kr (org. 469kr)  
REA 455kr (org. 569kr)
 REA 375kr (org. 469kr)


Kommentarer
Postat av: Qim

Hej! Nu finns nya snygga damskor i storlek 43 och 44 på Tradera!

2007-09-11 @ 15:34:24
Postat av: sofia

hej
tack för tippset de räddar mitt bröllop då jag har str 43-44 och har haft super svårt att hitta stora vita skor. mvh sofia

2008-02-07 @ 17:50:00
Postat av: sofia

men alla stora fina skor på la redoute är i skinn. :(

2008-03-07 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0