Tobax -faan va kallt här e!!

Heeeeeeeejsan!!!

Nu är jag tillbaka i Sverige, kändes riktigt surt att stiga på planet i Phuket, man ville verkligen inte hem.
Menmen man måste ju så efter drygt 12 timmars flygning var man framme i svinkalla Sverige.
Brrr.....vi landade halv sex i morse men farmor och farfar var snälla och hämtade oss och vi fick följa med hem till de och käka frukost. Ohh det känns så konstigt,  här har alla firat jul och är i julstämmning, så kommer vi från supervarma Thailand och har klidit runt i kjol och badat och verkligen tagit de lungt och haft de skönt. Då kommer man hem och måste klä på sig massa kläder, fixa sin egna mat, vara inne, börja tänka på skolan. Fyyy, gissa om jag tyckte det var skönt att komma hem?
Men nu kan jag ju i alla fall blogga:D
Kanske inte så mycket nu för vi ska till Småland samt jag ska spela basket (lundaspelet, och förmodligen spela bort de lilla jag har gått upp:( ).

Hur har er jul

//Paulina som vill tobax to Thailand

image1142

En underbar ö som vi besökte på Phi Phi, ja ni ser sanden och vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0