Är med stora feta släkten

Som jag sa innan så skulle jag åka upp till Halland till min mormor där hela släkten skulle samlas och där är jag nu. Men dem inläggen som jag hade tänkt att göra (bilderna) dem ligger på MIN data och internet är på min kusins data. Faan jag hade skitbra bilder från Rix FM och en outfit m.m. Men de kommer senare. Ahh igår va jag och min kusin på RIx Fm (jag för andra gången en gång kvar väntar i växjö), det var skitkul. Vi stod jättenära och jag såg ju såklart jättebra (p.g.a min längd). Vi hade köpt rosor som vi skulle ge dem och när Danny gick ner på scen så försökte jag ge dem men han tog inte dem då. Sedan kastade jag dem och då var låten och hans uppträdande precis slut så han tog upp rosorna och sträckte upp dem och sen gick han. SÅ HAN TOG MINA ROSOR jag är så glad. Han är så SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT grym assså fan var han lattjar och dansar grym. Robotdansen moonwalk och alla tänk värda dans stilar dansade han, man blir så impad. Det är DAAANNNY jag snackar om för er som inte har fattat de. Shiit han är så coooooool.Förutom stekheta Danny så var Måns ( också snygg), Ola (snygg han med), Magnus Carlsson (nähä du han e inte snygg), Velvet, Da buzz, Andreas Johnsson (denna gången johnson och inte johanson), Bosson  och ett annat band som jag inte vet namnet på var där.
Det var sjukt kul, men jag fick jätteont i ryggen (för att jag är lång) och så blev man trött i benen, vi stod från ca 7 til typ halv 12 plus att vi var sjukt hungriga för vi hade inte ätigt sen klockan 3. Men KUUULL var de.
Nog om Rix FM, idag åkte vi Rodel, först var tiden sjukt dålig men efter 2-3 åk förbättrade jag tiden men drygt 30 sekunder. Även de var kul:D I morgon kommer typ 20-30 pers och vi ska ha JÄÄTTESTOR släkt träff, för de mesta är de nog gamla, men alltid kul ändå. VI åker hem på fredag, jag få se om jag kan blogga mer innan vi kommer hem.
Igår var vädret hyfsat, hur har ni de då?


Ha de BÄÄÄSTTT!!!
 

Kommentarer
Postat av: Becka

Vi hade jätteroligt på Tosselilla. till och med Alma åkte lilla frittfall (fick egentligen inte var 2 cm för kort ;P) fast du skulle sett hennes min. Bet ihop och såg livrädd ut och skrek Mamma!! Haha, sjuukt söt var hon.

2007-07-12 @ 16:36:23
URL: http://beckasbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0