Ebbas Stil



Jag vill rekommendera denna modebok, jag fick boken i julklapp och den är på ca 250 sidor och jag hade redan läst den 2 gånger. Jag gillar den jättemycket, man kan inte slita sig och Ebba skriver jättebra

Positivt:
Där står mycket om allt och olika avdelningar, allt om internetshopping, väksor, skor, basgaderob, adresser m.m.
Man kan verkligen inte slita sig ifrån den.

Negativt:
Lite för exslusivt ibland, mycket som hon berättar som hon har köpt för flera tusen och i mären som Gucci LV m.m. Adresserna som hon rekommenderar är mest i NY och andra städer utanför Sverige (och Europa), och för mig som är 13 år är de inte så lätt attt köpa Gucci väska på rea för 4 tusen eller handla på Second hand i NY.


Slutresultat: ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0