Hemma i Malmö

Nu är jag hemma igen i Malmö.Det hade tydligen varit skitväder i Malmö men i Växjö var de ganska bra, idag exempel  jag och min kompis badade:D I morgon blir de träning och en ta de lungt dag, sen på söndags ska vi på bröllop:D Min faster ska gifta sig. På måndag sticker vi till Halland där min mormor bor, där väntar Rix FM, stor släktträff (jättekul, släkt från Stockholm och halland m.m) och kanske Rådel ( för er som inte vet vad det är så är de typ pulka i ett mitalrör utan tak, det är mycketsvårt att förklara). Jag längtar!! Efter de så börjar pappas semester och då sticker vi upp till Växjö igen och blir där fram till runt den 14 aug. Jag vill verkligen ha sol nu, jag såg på vädret och de ska typ bara vara regn, snälla solen kom fram. Asså den här månaden har gått skitsnabbt, jag har snart haft sommarlov i EN MÅNAD, det är sjukt så fort det har gått. Menmen jag har mer än hälften kvar.:D


Haa de BÄääÄässSSTttT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0