Lördags kväll

Detta kommer lite sent men bättre sent än aldrig.

I lördags stack jag ner till skolan och spelade lite på baksetkorgen (ball som fan)
sen drog vi in till Limhamn och hyrde film Beck blev de. AAALLLLLLAAA Beck filmer är sjukt bra så vi körde på ett säkert kort. Jag satt även i fotbad eftersom min fötter är ganska hårda och fula.



205844-368


Jag rekommenderar ALLLLLA Beck filmer om man gillar rysare och spännande filmer.
Alla är lika spännande och alla blir man sjukt rädd av (jag i alla fall).
Kort och gott så handlar Beck filmerna om mord, brott och då görs en stor utredning, och den skyldiga är alltid den man minst tror. Jag älskar alla Beck filmer så av mig får den ♥♥♥♥♥


205844-367

Skönt att sitta i fotbad de behövde min fötter:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0