Palle har På sig

  • En Underbar sommarkväll var de och ännu bättre när jag fick se Måns (för 3:e gången)

    

Igår var jag och min familj i Linneparken i Växjö och tittade på/sjöng med i Allsång i Linneparken.
Där var även lite artister, Måns <3<3<3 och Sonja Alden plus en lokalartist som bara var 11 år och sjöng jättebra.
Det var en underbar sommarkväll och de blev inte ett dugg kallt, detta hade jag på mig.

  • Vitt linne från Gina Tricot
  • Jeans shorts Gina Tricot
  • Skärp gåva
  • Väska ropade jag in från en auktion
  • Halsband SNÖ
  • Kofta B.young (på ena bilden)
  • Skor (nya) från Coop Forum :P
  • Armband gåva
  • Solbrillor ?? (syns ej på bild)



 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygga kläder! :O

2007-07-19 @ 12:08:16
URL: http://alprosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0