SKOR!!

205844-391

Jippi, igår var mamma och pappa och handlade (mat), men mamma gick i på coop forum där finns de skor i sorlek 42 som jag KANSKE kan ha, jag kan i allafall ha öppna skor där för de har jag köpt. Så mamma såg dem här (jag var inte med) och köpte dem, det var värsta rean jag tror hon fick ge 39kr för dem:P Och när jag provade dem så var inget omöjligt, visst dem satt lite trångt men dem töjer sig så dem hade jag igår när vi var och såg Måns, och man får ju alltid skoskav första gången man använder skor och det var helt okej att ha på sig dem, sedan tror jag dem töjer sig ganska mycket. Så jag blev jätteglad, för dem är ju helt okej:D

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, har oxå fyndat skor på coop :D
Dina va jättesöta, & absolut värda 39 kr !

2007-07-17 @ 18:11:38
URL: http://pinkdreams.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0