Riktigt Bull

Hej!
Nu är jag i skolan och klockan är 15:45 egentligen slutar vi fyra men vi fick sluta drygt en halv timme tidigare. Fy va bull de är att ta buss nu. INGEN buss går nu 14:40 och 16:10 går dem bara så då måste jag vänta ända tills dess fast vi slutade tidigare men som tur är har vi biblotek där det finns data som jag sitter vid nu. RIKTIGT BULL bajs hade velat komma hem och typ sova lite extra eller något:( but nooott.
Jag ska träna ikväll (skitball) och sen va med Elli/Geeten efteråt mamma och pappa ska ut på något. Vet ej vad mamma ska överraska pappa han fick de i födelsedagspresent:P Men jag och Geeeten ska ha skitkul:D
Puss på er:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0