Shopping på Vero Moda

205844-17
Denna snygga västen från Vero Moda
för 359kr. Den är snyggare i verkligheten än på bild. Det var farmor som tyckte den va snygg när den hängde jag tyckte inte de men när jag provade den var den skitsnygg.
205844-16
Jag köpte även denna snygga jeanskjol också den från Vero Moda för bara 199kr. Den är skitsnygg.
205844-14
Dessa vita byxorna köpte jag också de
syns kanske inte på bilden med de går bara ner till knäna. Köpta på Vero Moda för 279kr.
205844-13
Till sist så köpte jag den här skitsnygga röda blusen det är en dragsko i midjan den är skitsnygg.  Köpt på Vero Moda för 259kr.

Jag är riktigt nöjd med mina inköp idag. Jag köpte även 2 singlar (eriks och andreas johnssons) och en stor klämma att sätta upp håret i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0