Dagens goda gärning...

Idag har jag spelat piano på ett ålderdomshem. Det var en gubbe som kom fram efter åt och ville prata med lärarna samt mig och en annan och han tyckte det var så bra att han började gråta och gav oss pengar (vet inte exakt men mer än 500kr). Han hade tårar i ögonen samtidigt som han tittade lovande på mig och sa, lycka till i framtiden. Nästan som jag själv blev rörd. Så gulligt, kändes skönt att glädja någon så:D

En annan rolig sak var att när jag satt där på ålderdomshemmet så kom det förbi en tjej och jag kollade en gång till och såg att det var Lisa. En anna duktig bloggare. Väldigt söt och glad tjej, kul att träffa bloggare i verkligheten!

Sen har jag klippt mig och det tog tid innan jag kunde komma hem (ingen kunde köra mig), därför har jag inte bloggat tidigare. Det blev ganska mycket kortare märks mycket (tycker ja), ca 9- 10cm.

Nu väntar idol!!! Tyvärr åker nog skåningen Andreas idag:( (men de sa jag ju förra gången också)

GOOOO AMANDA!!


Ska försöka göra lite inlägg nu ikväll, kan ju göra de samtidigt som jag kolla tv:D

Ha dE BäSt!!


Visst är det härligt att glädja någon så??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0