En dag som alla andra! (INTENSIV)

Tjenare!

Har precis kommit hem (halv 8) och en aning j*vligt trött. Gått i skolan, idag visade vi några rektorer från Holland runt på skolan och fick bara prata engelska. Engelska är inte mitt starka ämne men jag babbldade på och det var över ball.

Efter skolan spelade jag piano, sedan tränade jag. Extra jobbig träning idag (basket). Först fys (6 sationer med armhävningar, magträningar, hopprep, spänn hela korppen och balans/ben övning). Efter de körde vi 3 idioter UTAN pause. Snacka om att man inte var pigg efter.

Måste dusch, sova, göra lite läxa och chilla nu, är trött och har dessutom bloggtorka idag. Hoppas det är okej.
Om inget annat så ses vi imorgon.


PS. Japp vinnaren i tävligen kommer, så länge så kan ni ju kolla in denna underbara tävling (ej min) DS.

Någon anna som är trött??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0