Fars dag

Hej!

Ligger i sängen och läser SO, tycker det är sjukt tråkigt men det är ju ett måste. Blir också galen på min pianoläxa jag måste nog skaffa glasögon för de låter förjävligt, har förmodligen missat något # eller en not :P

Idag är de allas pappors dag, grattis pappa!! Det ärju fars dag idag, min pappa visste redan vad han skulle få så han blev nog inte så förvånad, men hoppas han blev glad ändå.
Senare idag ska vi på fars dag middag hos min farmor och farfar en lite tradition som vi alltid gör.
Dessutom får jag träffa min lilla nyfödda kusin :D

Har ni uppvaktat eran pappa idag? Hur då i så fall?



Denna tårtan skulle man ju bakat till sin pappa!

Kommentarer
Postat av: Safiye

jag har köpt ett örngott där det står världens bästa pappa och så imorse när han var iväg, gick jag och lillebror och handlade hans favvokakor och sånt:D

2007-11-11 @ 13:25:22
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0