Finally I find it

Hejsan alla sötnozar!
Nu är jag tobax..!

Igår badade vi (som jag skrev innan) och åt världens godaste frukostbuff'e:D
Efter de åkte vi in till Göteborg och gick runt lite. Vi var inne på ett GIGANTISKT shoppingcenter, men vi kollad inte så mycket, jag letade bara efter benvärmare, och I FIND IT! Dem var slut på H&M där också (i alla fall på 2/3 H&M) men så på Cubus där hittade jag ett par svarta för bara 49 spänn, köpta!
Efter de så tog vi bilen och körde, vi blev så mätta av frukosten så vi åt inte förr än vid 7 halv åtta (frukosten åt vi runt 9-10) på en ställe i Hamstad.
När vi var mätta och klara åkte vi till min mormor, vi försökte kollade lite TV men somnade snabbt framför den .

Det har varit jättekul i Göteborg, tack mamma för överraskningen!
Men en sak som man märkte stor skillnad med vad att Göteborg är VÄLDIGT mycke större än Malmö (där jag bor). Det stämmer ju också men staden kändes så väldigt stor och jobbigt med så mycket folk.
Stockholm är ju ännu värre med folk (har också varit där), så jag trivs bäst i Malmö! (förlåt alla stockholmare och göteborgare)



Benvärmare från Cubus 49kr

HA DE BÄÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0