Flipp eller flopp?

H&M har som sagt fått in lite nyheter och så fort jag såg denna klänning (på en lite mindre bild) snabbt tyckte jag den var så snygg. Men när jag väl klickade på den och såg den närmare så blev jag tveksam.


image973image972

image970


Min åsikt: När jag först såg den snabbt gillade jag verkligen den, men nu när jag har kollat lite nogrannare och längre är jag tveksam. Den är inte ful men den är lite extrem och även denna vill jag gärna se i vekligheten innan jag i så fall skulle ha kunnat beställa den. Svårt att urskilja vilka färger som finns med i klänningen. Vad tycker ni?


KOMMENTERA VAD DU TYCKER FLIPP ELLER FLOPP????

Kommentarer
Postat av: emmariah

den är himla snygg på bilden och modellen tycker jag. Men o mden blir sådär läcker "i verkligheten" tror jag inte.

2007-11-10 @ 23:43:55
URL: http://emmariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0