Göteborg just nu!

Hejsan!

Sitter vid en data på hotellet.

Har precis ätit VÄRLDENS godaste frukost. Hur mycket som helst att välja mellan, pannkakor, många olika sorters bröd, ägg, köttbullar, 4 olika marmelader, massa goda kex, frukt, 10 olika sorters färskpressad juice, kaffe, prinskorvar, olika sorters sill, 10 olikas sorets flingor och fil, plus mycket annat (kommer inte på mer nu).

Igår var vi på BAO (Benny Anderssons orkester), det var mest äldre där, men ganska kul att lyssna på musik och se alla dansa. Man såg sådana pensionärer som försökte dansa, vissa kunde verkligen inte (min föräldrar tillhör den gruppen som inte kunde dansa).

Planerna för idag är inte bestämda, det ända vi vet är att vi snart ska bada och att vi ska vara hos min mormor ikväll, sedan får vi se hur dagen ser ut. Jag vill på universeum, någon som har varit där?

Ha en fortsatt bra helg, vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Erika

jag har varit på universeum, det är jättekul=)

2007-11-03 @ 11:42:25
URL: http://erikacarolin.blogg.se
Postat av: Maggan

Så kul ni verkar haft det. Skoj med överraskningar.
Men hör du du du... inte är dina föräldrar pensionärer!!!!! Och de tillhör VERKLIGEN inte DEN gruppen! Skärpning!
Du har ju världens snyggaste morsa och din farsa går ju inte av för hackor han heller.....
Krama mormor från oss!

Maggan
(som ju är äldre, så vad betraktas jag som då?????)

2007-11-04 @ 00:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0