Göteborg

Nu sticker jag snart till Göteborg. Mamma ska överraska pappa och egentligen mig med men hon sa de till mig.

Vi ska se på en sådan konsert med Helen Sjöholm (mamma älskar henne) och Benny Aderssons orkester!

Sen ska vi bo på hotell med pool m.m. som vi ska relaxa i:D

Vi ska kanske också gå på  Universeum i Göteborg (man går runt och så är djuren jättenära en)

Det är ungefär vad vi har tänkt oss, tror jag om inte mamma överraskar med något mer. Sedan avslutar vi med att hälsa på min mormor.

Jag kommer tillbaka på söndag kväll så vi hörs igen förmodligen på måndag.

Så länge kan ni ju kommentera så jag har lite kul att läsa när jag kommer hem, eller vaför inte tävla (tävlingen avsluts på söndag)

HA DE BBÄÄÄÄSSTT!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Åhhhhhhh fy faaaaan vad häftiga grejer ni har för er va alltså......skitavundsjuka blir vi ju....själv måste jag sitta och slita med äcklig bokföring.....fast nu ska vi åka och hämta pappisen på sjukhuset.......
solen skiner här i alla fall....alltid något.....ska ta ner hallowenlådan och hänga upp lite spöken.......buuuuuuuuääääääääääh....(blev du rädd nu?)

2007-11-02 @ 13:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0