Jag tyckte det var rätt!!

Jag tyckte faktist det var rätt att Daniel åkte! Han är för stirrig och jag tycker faktist inte att jag sjunger speciellt bra.

Han gör alltid samma daniel framträden medans dem andra varierar sig.
Det finns nog folk som inte tycker om han stil och hans stirriga händer, sen finns det folk som älskade de. Jag tillhör dem som inte tycker om de.

Nä, bra att Daniel åkte nu finns det ju inget annat än att AMANDA VINNER!!

Hahah
kul att skåningen klarade sig!


Vad tycker du håller du med mig? Eller inte?


[Bild: Daniel tvingas lämna Idol FOTO: LINUS HALLSÉNIUS/TV4]


Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker lätt att andreas skulle åkt ut! visst, han har bra röst. men bara det räcker inte, han kan inte röra sig på scenen o ofta tar han i aldelles för mycket! nej, andreas eller marie skulle ha åkt ut enligt mig!

ps. jag älskar din blogg!!!

2007-11-24 @ 10:41:12
Postat av: louise

Är det bara jag som tycker att Amanda SSUUUUGERR , hon e ju toondöööv !

2007-11-24 @ 12:51:02
Postat av: My

Pallee ?? Daniel va braaa :P Puuuss

2007-11-24 @ 21:35:00
Postat av: Anonym

Håller absolut INTE med dig! Det skulle varit tönt-andreas som åkte ut och Daniel och Amanda skulle möta varandra i finalen!!!!

2007-11-25 @ 12:59:49
Postat av: Kalle

Skriv "dom" om du inte kan använda de/dem korrekt. För övrigt, Amanda äger!

2007-11-26 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0